Käytämme evästeitä sisällön ja mainosten personointiin ja liikennemme analysointiin. Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö

Audi R8 Arvostelu: Superauton mestariteos, jossa yhdistyvät suorituskyky ja ylellisyys

Audi R8

Audi R8 on saksalaisen autovalmistajan Audin valmistama urheiluauto, joka esiteltiin ensimmäisen kerran vuonna 2006 Pariisin autonäyttelyssä konseptiautona ja otettiin tuotantoon myöhemmin samana vuonna. R8 on Audin lippulaivaurheiluauto, se on rakennettu samalle alustalle kuin Lamborghini Huracán, ja sen on suunnitellut ja valmistanut Audi AG:n tytäryhtiö Audi Sport GmbH.
Audi R8:n ulkopinta on tyylikäs ja aerodynaaminen, ja siinä on terävät linjat ja matala, leveä asenne. Auton muotoilu on saanut inspiraationsa Audin Le Mans -voittaneesta R8-kilpa-autosta, ja siinä on suuri etusäleikkö, LED-ajovalot ja selkeät ilmanottoaukot sivuilla. R8 on saatavana sekä coupe- että avoautomalleina (Spyder).
Konepellin alla R8:n voimanlähteenä on keskelle asennettu V10-moottori, joka tuottaa jopa 611 hevosvoimaa ja 417 lb-ft vääntömomenttia huippuluokan R8 Performance -mallissa. Moottori on yhdistetty seitsemännopeuksiseen kaksoiskytkinautomaattivaihteistoon ja Audin tunnusomaiseen Quattro-nelivetojärjestelmään.
R8:n suorituskyky on vaikuttava: 0-100 km:n aika on vain 3,2 sekuntia ja huippunopeus 328 km/h. Myös auton ajettavuus on erinomainen edistyneen jousitusjärjestelmän ja tarkan ohjauksen ansiosta. R8:ssa on vakiona hiilikeraamiset jarrut, jotka tarjoavat poikkeuksellisen pysäytysvoiman.
Sisältä Audi R8 on mukava ja hyvin varusteltu urheiluauto. Ohjaamossa on korkealaatuisia materiaaleja, kuten nahka- ja Alcantara-verhoilu, ja virtuaalinen ohjaamon näyttö, joka näyttää kaikki auton tärkeät tiedot. R8:ssa on myös Audin MMI-tietoviihdejärjestelmä, joka sisältää suuren kosketusnäytön, navigoinnin ja älypuhelimen integroinnin.
Kaiken kaikkiaan Audi R8 on upea urheiluauto, joka tarjoaa uskomattoman suorituskyvyn ja ajettavuuden sekä ylellisen ja mukavan sisustuksen. Se on loistava valinta jokaiselle, joka etsii huippuluokan urheiluautoa, jolla voi ajaa joka päivä.


eXus Dev 24.5.2023
Merkki Audi

Audi: Tinkimätöntä luksusta ja suorituskykyä

Audi logo

Audi AG on saksalainen autoyhtiö, joka on osa Volkswagen Group-yritystä, tuottaa autoja Audi -tuotemerkin alla. Pääkonttori sijaitsee Ingolstadt, Saksa. Motto on Vorsprung Durch Technik - Edistyminen tekniikan kautta. ... Audi Artikkeli


Audi R8 - Arvostelut

Arvostelut
- 5 / 1 Arvostelut
Lisää arvostelu
- Arvioi - 0

Audi R8 on pirteä pieni hirviö, jolla on suuri sydän. Autoni konepellin alla on 4-litran moottori, jossa on 420 hv. Tämän avulla voin kehittää uskomattoman nopeuden, olla dynaaminen ja havaittavissa. Auto on ihanteellinen päivittäiseen käyttöön, koska se on erittäin mukava. Lasku ei tuntunut aluksi kovin mukavalta, mutta sama Dodge Viper on tässä suhteessa paljon huonompi. En pitänyt tavallisesta äänijärjestelmästä. Mutta samaan aikaan en ole kiire korvata sitä tai tehdä jotain. Mielestäni tällaisen auton tulisi pysyä alkuperäisessä muodossaan, muuten mikä kohokohta sitten! Suuri joukko erilaisia ​​antureita ja järjestelmiä, jotka tarjoavat kuljettajalle erilaisia ​​hyödyllisiä tietoja. Luin jostain, että auto on huonosti eristetty. Se ei oikeastaan ​​ole niin. Vain moottorilla on oma ominaisuus, erittäin kova melu. Tätä vaikutusta ei voida saavuttaa edes kalleimmalla edistymisellä. Koska se on urheiluauto, siinä on raskas ohjaus ja kova jarru ja kytkin. Ja on toinen hetki, johon kukaan ei kiinnitä huomiota - vaihdevaihdon ääni. Tällainen pieni, miellyttävä ääni.
---
Der Audi R8 ist ein freches kleines Monster mit großem Herz. Unter der Motorhaube meines Autos befindet sich ein 4-Liter-Motor mit 420 PS. Dadurch kann ich eine unglaubliche Geschwindigkeit entwickeln, dynamisch und spürbar sein. Das Auto ist ideal für den täglichen Gebrauch, da es sehr komfortabel ist. Die Landung schien zunächst nicht sehr bequem, aber die gleiche Dodge Viper ist in dieser Hinsicht viel schlimmer. Das serienmäßige Audiosystem gefiel mir nicht. Aber gleichzeitig habe ich es nicht eilig, es zu ersetzen oder etwas zu tunen. Ich finde, so ein Auto sollte in seiner ursprünglichen Form bleiben, sonst, was für ein Highlight dann! Eben eine Vielzahl unterschiedlicher Sensoren und Systeme, die dem Fahrer eine Vielzahl nützlicher Informationen liefern. Ich habe irgendwo gelesen, dass das Auto schlecht isoliert ist. So ist es eigentlich nicht. Es ist nur so, dass der Motor sein eigenes charakteristisches, sehr lautes Geräusch hat. Dieser Effekt kann selbst durch den teuersten Vorlauf nicht erreicht werden. Da es sich um einen Sportwagen handelt, hat er eine schwere Lenkung und eine harte Bremse und Kupplung. Und es gibt noch einen anderen Moment, auf den niemand achtet - das Geräusch des Gangwechsels. So ein leichter, angenehmer Klang.