Käytämme evästeitä sisällön ja mainosten personointiin ja liikennemme analysointiin. Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö

Audi R8 5.2 FSI quattro Plus


139.900 € jaa
Rakentaminen  1/2016 Vuosi, Porraspera 1 Aiemmat omistajat
Kilometrimäärä  35.333 km, Käytetty Bensiini
Virta  449 kW / 612 hv Automaattinen

ABS Ilmastointi Automaattinen ilmastointi Turvatyynyn kuljettaja Turvatyynyn matkustaja Hälytysjärjestelmä Bluetooth CD-soitin
Auto Kijzers logo

Auto Kijzers

Jälleenmyyjä, kaikki autot
Sleutelbloemstraat 29, Apeldoorn NL

Yleistä Yleistä


MerkkiAudi
MalliR8
LuokkaKäytetty
Rakentaminen1.2016
Kilometrimäärä35,333
Aiemmat omistajat1
Alv Omavastuu
Alkuperä

Runko Runko


RunkoPorraspera
Ajo
Rungon väriMuu
Metallinen
Sisätilat
Verhoilu
Istuimet
Ovet

Moottori & Vaihteisto Moottori & Vaihteisto


PolttoaineBensiini
Virta449kW / 612hv
Moottorin kapasiteetti
PäästötEuro 6
VaihteistoAutomaattinen
vaihteet
Huolto
Takuu

Asetukset Asetukset


ABSABS
IlmastointiIlmastointi
Automaattinen ilmastointiAutomaattinen ilmastointi
Turvatyynyn kuljettajaTurvatyynyn kuljettaja
Turvatyynyn matkustajaTurvatyynyn matkustaja
HälytysjärjestelmäHälytysjärjestelmä
BluetoothBluetooth
CD-soitinCD-soitin
KeskuslukitusKeskuslukitus
VakionopeudensäädinVakionopeudensäädin
Digitaalinen ohjaamoDigitaalinen ohjaamo
Sähköiset sivupeilitSähköiset sivupeilit
SähköikkunatSähköikkunat
ESPESP
KäynnistyksenestoKäynnistyksenesto
AjotietokoneAjotietokone
Auto Kijzers
Sleutelbloemstraat 29
7322 AJ Apeldoorn NL
Puhelin: +31(055)3574370
www.autokijzers.nl
Ota yhteyttä myyjään Ota yhteyttä myyjään

Audi R8 - Arvostelut

Arvostelut
- 5 / 1 Arvostelut
Lisää arvostelu
- Arvioi - 0

Audi R8 on pirteä pieni hirviö, jolla on suuri sydän. Autoni konepellin alla on 4-litran moottori, jossa on 420 hv. Tämän avulla voin kehittää uskomattoman nopeuden, olla dynaaminen ja havaittavissa. Auto on ihanteellinen päivittäiseen käyttöön, koska se on erittäin mukava. Lasku ei tuntunut aluksi kovin mukavalta, mutta sama Dodge Viper on tässä suhteessa paljon huonompi. En pitänyt tavallisesta äänijärjestelmästä. Mutta samaan aikaan en ole kiire korvata sitä tai tehdä jotain. Mielestäni tällaisen auton tulisi pysyä alkuperäisessä muodossaan, muuten mikä kohokohta sitten! Suuri joukko erilaisia ​​antureita ja järjestelmiä, jotka tarjoavat kuljettajalle erilaisia ​​hyödyllisiä tietoja. Luin jostain, että auto on huonosti eristetty. Se ei oikeastaan ​​ole niin. Vain moottorilla on oma ominaisuus, erittäin kova melu. Tätä vaikutusta ei voida saavuttaa edes kalleimmalla edistymisellä. Koska se on urheiluauto, siinä on raskas ohjaus ja kova jarru ja kytkin. Ja on toinen hetki, johon kukaan ei kiinnitä huomiota - vaihdevaihdon ääni. Tällainen pieni, miellyttävä ääni.
---
Der Audi R8 ist ein freches kleines Monster mit großem Herz. Unter der Motorhaube meines Autos befindet sich ein 4-Liter-Motor mit 420 PS. Dadurch kann ich eine unglaubliche Geschwindigkeit entwickeln, dynamisch und spürbar sein. Das Auto ist ideal für den täglichen Gebrauch, da es sehr komfortabel ist. Die Landung schien zunächst nicht sehr bequem, aber die gleiche Dodge Viper ist in dieser Hinsicht viel schlimmer. Das serienmäßige Audiosystem gefiel mir nicht. Aber gleichzeitig habe ich es nicht eilig, es zu ersetzen oder etwas zu tunen. Ich finde, so ein Auto sollte in seiner ursprünglichen Form bleiben, sonst, was für ein Highlight dann! Eben eine Vielzahl unterschiedlicher Sensoren und Systeme, die dem Fahrer eine Vielzahl nützlicher Informationen liefern. Ich habe irgendwo gelesen, dass das Auto schlecht isoliert ist. So ist es eigentlich nicht. Es ist nur so, dass der Motor sein eigenes charakteristisches, sehr lautes Geräusch hat. Dieser Effekt kann selbst durch den teuersten Vorlauf nicht erreicht werden. Da es sich um einen Sportwagen handelt, hat er eine schwere Lenkung und eine harte Bremse und Kupplung. Und es gibt noch einen anderen Moment, auf den niemand achtet - das Geräusch des Gangwechsels. So ein leichter, angenehmer Klang.