Käytämme evästeitä sisällön ja mainosten personointiin ja liikennemme analysointiin. Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö

Land Rover Range Rover 3.0 TD6 Vogue


41.213 € jaa
Rakentaminen  1/2004 Vuosi, Crossover 1 Aiemmat omistajat
Kilometrimäärä  380.000 km, Käytetty Diesel
Virta  130 kW / 177 hv Automaattinen

ABS Ilmastointi Automaattinen ilmastointi Turvatyynyn kuljettaja Turvatyynyn matkustaja Hälytysjärjestelmä Bluetooth CD-soitin
Ahser Otomotiv logo

Ahser Otomotiv

Jälleenmyyjä, kaikki autot
Ataşehir, Malatya Cd. 185, Elâzığ Merkez TR

Yleistä Yleistä


MerkkiLand Rover
MalliRange Rover
LuokkaKäytetty
Rakentaminen1.2004
Kilometrimäärä380,000
Aiemmat omistajat1
Alv Omavastuu
Alkuperä

Runko Runko


RunkoCrossover
Ajo4x4
Rungon väriBeige
Metallinen
Sisätilat
VerhoiluKangas
Istuimet
Ovet

Moottori & Vaihteisto Moottori & Vaihteisto


PolttoaineDiesel
Virta130kW / 177hv
Moottorin kapasiteetti
PäästötEuro 6
VaihteistoAutomaattinen
vaihteet
Huolto
Takuu

Asetukset Asetukset


ABSABS
IlmastointiIlmastointi
Automaattinen ilmastointiAutomaattinen ilmastointi
Turvatyynyn kuljettajaTurvatyynyn kuljettaja
Turvatyynyn matkustajaTurvatyynyn matkustaja
HälytysjärjestelmäHälytysjärjestelmä
BluetoothBluetooth
CD-soitinCD-soitin
KeskuslukitusKeskuslukitus
VakionopeudensäädinVakionopeudensäädin
Digitaalinen ohjaamoDigitaalinen ohjaamo
Sähköiset sivupeilitSähköiset sivupeilit
SähköikkunatSähköikkunat
ESPESP
KäynnistyksenestoKäynnistyksenesto
AjotietokoneAjotietokone

Kuvaus Kuvaus


ARACIMIZ 2004 MODEL RANGE ROVER VOGUE 3.0 TD6 VOGUE PAKETTİR

ARACIMIZIN 360 DERECE VİDEOSUNU İZLEMEYİ UNUTMAYIN 

​ARACIN ÖZELLİKLERİ

AIRMATIC

ARACIMIZ PROFESYONEL OLARAK YENİ KASAYA ÇEVRİLMİŞTİR

YENİ NESİL KLİMA PANELİ VARDIR

ANDROID DOUBLE EKRAN VARDIR

DİKİŞLİ DERİ GÖĞÜS

GERİ GÖRÜŞ KAMERASI

KEYLES-GO

DİREKSİYON ISITMA

ELEKTRIKLI AYARLANABİLİR DİREKİYON

ORJİNAL VOGUE PAKETTİR

ÖN CAM REZİZTANS

AMBİYANS AYDINLATMA

6 LI CD CHANGER

ŞÖFÖR KOLTUĞU ELEKTRİKLİ HAFIZALI

YOLCU KOLTUĞU ELEKTRİKLİ

HARMAN KARDON SES SİSTEMİ

TERRAIN RESPONSE ÇEKİŞ SİSTEMİ

EĞİM İNİŞ DESTEĞİ

LOW SÜRÜŞ MODU

DOKUNMATİK EKRAN

 4 KOLTUK ISITMA

SUNROOF

KIRMIZI DERİ DÖŞEME

PİANO BLACK İÇ TRİMLER

HIZ SABİTLEYİCİ

BUZDOLABI

ARAÇ TELEFONU

FAR VE YAĞMUR SENSÖRÜ

SİS FARI

BLUETOOTH/USB/AUX BAĞLANTI

4 ADET SIFIR 22 '' JANT VE LASTİK

ÇİFT YÖNLÜ OTOMATİK KLİMA

PARK ASIST

ÖN - ARKA PARK SENSÖRÜ

SERAMİK KAPLAMASI YENİ YAPILMIŞTIR

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

ARACIMIZIN TRAMER KAYDI SADECE 1.600 TL DİR

ARACIMIZDA DEĞİŞEN OLMAYIP

TAVAN HARİÇ BOYALAR MEVCUTTUR

PAZARLIK PAYI AZ DA OLSA VARDIR

DİĞER ARAÇLARIMIZI GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Ahser Otomotiv
Ataşehir, Malatya Cd. 185
23270 Elâzığ Merkez TR
Puhelin: 0554 591 12 24
Ota yhteyttä myyjään Ota yhteyttä myyjään

Land Rover Range Rover - Arvostelut

Arvostelut
- 4.5 / 2 Arvostelut
Lisää arvostelu
- Arvioi - 0

Land Rover Range Rover -maastoauto on syytä ostaa vain kokeaksesi yritysluokan auton laadun itsellesi. Tämä on todella tehokas kone, joka ei pelkää maastoa. Kaupungissa muuten auto tuntuu myös hyvältä ilmeisestä ulkoisesta irtoisuudesta huolimatta. Itse ulkopinta on erittäin rikas, vaikka periaatteessa sen pitäisi olla niin tällaiseen hintaan. Tehokas dieselmoottori 2890 cm3: lla, asema on täysin pysyvä. Automaattivaihteisto toimii virheetömästi. 875 litran matkatavarasto sopii suuren määrän välttämättömien asioiden kantamiseen. Olin tyytyväinen korkean maanpuhdistukseen - 33 cm, mielestäni tämä on paras vaihtoehto maastoautolle. Autossa on hiukan heikko runko, myös elektroniikka laski - muutaman vuoden kuluttua käännyin automaattisen sähköasentajan puoleen kolme kertaa. En edes usko, että on tarpeen kirjoittaa matkustamon ergonomiasta, kaikki on niin hyvin varustettu siellä, istuimista ilmastonhallintaan. Tällaisella autolla ajaminen ei ole vain pehmeää, vaan myös mahdollisimman mukavaa. Suosittelen ehdottomasti ostamista.
---
The Land Rover Range Rover SUV is worth buying just to experience the quality of a business class car for yourself. This is a really powerful machine that is not afraid of off-road. In the city, by the way, the car also feels great, despite the apparent external bulkiness. The exterior itself is very rich, although in principle it should be so for such a price. Powerful diesel engine at 2890 cc, the drive is full permanent. The automatic transmission works flawlessly. The luggage compartment of 875 liters is suitable for carrying a large number of necessary things. I was pleased with the high ground clearance - 33 cm, I think this is the best option for an SUV. The car has a slightly weak chassis, the electronics also let us down - in a couple of years I turned to an auto electrician three times. I don’t even think it’s necessary to write about the ergonomics of the cabin, everything is so well equipped there, from the seats to the climate control. Riding on such a car is not only soft, but also as comfortable as possible. Definitely recommend to purchase.
Mukavuus - Kuten alussa ilmoitettiin, mukavuus suuren C. kanssa 17 -vuotiaalle autolle, tämä on todella super. Otat jokaisen matkan kaikessa rauhallisuudessa ja rauhallisuudessa. Trekkracht - TD6 ei todellakaan ole voimakkain moottori, mutta on (kerran lämpötilassa ja hyvin ajettu) melko sujuvasti. Todellinen vahvuus on kuitenkin, jos olet siitä riippuvainen. Älä koskaan tunne, että sinulta puuttuu hevosia. Kaikki on edelleen mukavaa ja vakaa. Näkymä - hän ei todellakaan näytä 17, ihmiset eivät joskus usko sitä. Mielestäni muotoilu on myös aidioinen aika. Kulutus - keskimäärin 10,5 litraa/100 km (minun on vielä täydennettävä näytössä). Pidä liikkeessä 2400 kg usein ylimääräisen painon kanssa, mikä luonnollisesti maksaa polttoainetta. Mutta odotin enemmän.
---
Comfort - Zoals in het begin gemeld, het comfort met grote C. Voor een wagen van 17 jaar oud is dit echt super. Elke rit leg je in alle kalmte en rust af . Trekkracht - De TD6 is zeker niet de sterkste motor maar komt (eenmaal op temp. en goed aangejaagd) toch vrij vlot van zijn plaats. De echte sterkte ligt echter als je er iets aan hangt. Nooit het gevoel dat je wat paarden tekortkomt. Ook blijft alles lekker stabiel. Uitzicht - Ze ziet er echt nog geen 17 uit, mensen geloven het soms niet. Het ontwerp blijft in mijn ogen ook bijdetijds. Verbruik - gemiddeld 10.5l/100km (moet ik nog aanvullen in de monitor). 2400 kg in gang houden met vaak nog extra gewicht eraan dat kost natuurlijk wat brandstof. Maar ik had meer verwacht.