Käytämme evästeitä sisällön ja mainosten personointiin ja liikennemme analysointiin. Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö

BMW X5 Arvostelu: Ultimate Luxury SUV tinkimättömään suorituskykyyn ja eleganssiin

BMW X5

BMW X5 on ylellinen keskikokoinen maastoauto, jonka valmistaa saksalainen autovalmistaja BMW. BMW X5:n ensimmäinen sukupolvi esiteltiin vuonna 1999, ja siitä on sittemmin tullut yksi markkinoiden suosituimmista maastoautoista.
BMW X5 tunnetaan urheilullisesta käsiteltävyydestään ja tehokkaista moottoreistaan sekä huippuluokan sisustuksestaan ja edistyksellisistä teknologiaominaisuuksistaan. BMW X5:n nykyinen neljäs sukupolvi esiteltiin vuonna 2018, ja se on saatavana useilla eri varustetasoilla, mukaan lukien sDrive40i, xDrive40i, xDrive50i, M50i ja suorituskykyinen X5 M.
Yksi BMW X5:n erottuvista ominaisuuksista on sen ajodynamiikka. X5 tunnetaan tarkasta käsittelystään ja erinomaisesta pitostaan, mikä johtuu osittain takavetoratkaisustaan (vaikka neliveto on saatavana). X5:ssä on myös valikoima tehokkaita moottoreita, mukaan lukien turboahdettu 3,0 litran kuusisylinterinen moottori malleissa sDrive40i ja xDrive40i, kaksoisturboahdettu 4,4 litran V8 malleissa xDrive50i ja M50i sekä tehokas kaksoismoottori. turboahdettu 4,4-litrainen V8 X5 M:ssä.
BMW X5:n sisällä on ylellinen ohjaamo, jossa on korkealaatuisia materiaaleja ja edistyksellisiä teknisiä ominaisuuksia. Vakiovarusteisiin kuuluvat 12,3 tuuman kosketusnäytöllinen infotainment-järjestelmä, digitaalinen mittaristo, lämmitettävät etuistuimet, panoraamakuukatu ja sähkötoiminen takaluukku. Valinnaisiin ominaisuuksiin kuuluvat head-up-näyttö, 16 kaiuttimen Harman Kardon -äänijärjestelmä, takaistuimen viihdejärjestelmä ja joukko kuljettajaa avustavia ominaisuuksia.
Kaiken kaikkiaan BMW X5 on monipuolinen luksusmaasturi, joka tarjoaa vaikuttavan ajodynamiikan, ensiluokkaisen sisustuksen ja edistykselliset teknologiaominaisuudet. Se kilpailee muiden luksusmaasturien, kuten Audi Q7:n, Mercedes-Benz GLE-luokan ja Porsche Cayennen, kanssa.


eXus Dev 24.5.2023
BMW merkki

BMW: Lopullinen ajokokemus

BMW logo

BMW AG on saksalainen autojen, moottoripyörien ja moottorien valmistaja. BMW:n pääkonttori on München, Saksa. BMW:n tunnuslause on Freude am Fahren - ajaminen nautinnolla. Englanninkielisten maiden aikana toinen motto keksi - The Ultimate Driving Machine - Lopullinen ajokone. ... BMW Artikkeli


BMW X5 - Arvostelut

Arvostelut
- 3.5 / 2 Arvostelut
Lisää arvostelu
- Arvioi - 0

Elokuun lopusta 2017 lähtien olen ollut BMW X5 XDRIVE 30d: n omistaja. Ja silti yksi auto ei ole aiheuttanut minulle yhtä monta tunnetta kuin positiivista ja negatiivista. Ja jälkimmäinen on valitettavasti enemmän, ja asia tässä ei ole ollenkaan BMW -tuotemerkkien pahamaineinen epäluotettavuus, vaan täysin erilainen.
---
С конца августа 2017 года я являюсь владельцем БМВ Х5  Xdrive 30D.И еще ни один мой автомобиль не вызывал у меня столько эмоций, как позитивных, так и негативных. И последних, к сожалению, больше и дело тут вовсе не в пресловутой ненадежности машин марки БМВ, а в совсем в другом.
Etsin jo uutta autoa ja menin koeajoon. Myyty kokonaan. X5: n odotusaika oli pitkä (Groningenissa), joten menimme Rotterdamiin ostamaan 3.0D. Auto ajaa fantastista, ja vakionopeushallinnolla sinulla on jopa suuri vaara nukkua. Olemme lomalla Gagaaniin Etelä -Ranskassa, ja kävi ilmi, että matkustaminen voi myös rentoutua. Se on erittäin mukava ratsastusauto. Kaksi asiaa, jotka mielestäni on sääli, että Alankomaiden auto on niin kallista, kun taas Saksassa voit saada 2 x5 "ja samasta rahasta. Toinen on pieni HPS: n lukumäärä, jonka auto omistaa, mutta muuttaa sitä pian.
---
Ik was al op zoek naar een nieuwe auto en ging op een testrit uit. Helemaal verkocht. De wachttijd voor de x5 was lang (in groningen) dus zijn we naar rotterdam gegaan om de 3.0d te kopen. De auto rijdt fantastisch, en met cruisecontrole aan loop je zelfs groot gevaar in slaap te dutten. We zijn er mee op vakantie gagaan naar Zuid-Frankrijk, en daarbij bleek dat reizen ook relaxed kan. Het is een heel fijne rijsauto. Twee dingen wat ik jammer vind is dat de auto in Nederland zo duur is, terwijl je in Duitsland 2 X5"en voor hetzelfde geld kan krijgen. Het tweede is het lage aantal pk"s dat de auto bezit maar daar gaat binnenkort wat aan veranderen.