Käytämme evästeitä sisällön ja mainosten personointiin ja liikennemme analysointiin. Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö

Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Line...


27.900 € jaa
Rakentaminen  10/2013 Vuosi, Station 1 Aiemmat omistajat
Kilometrimäärä  99.874 km, Käytetty Diesel
Virta  230 kW / 313 hv Automaattinen

ABS Ilmastointi Automaattinen ilmastointi Turvatyynyn kuljettaja Turvatyynyn matkustaja Hälytysjärjestelmä Bluetooth CD-soitin
Autoland Bautzen logo

Autoland Bautzen

Jälleenmyyjä, kaikki autot
An der Hummel 5A, Bautzen DE

Yleistä Yleistä


MerkkiAudi
MalliA6
LuokkaKäytetty
Rakentaminen10.2013
Kilometrimäärä99,874
Aiemmat omistajat1
Alv Omavastuu
Alkuperä

Runko Runko


RunkoStation
Ajo
Rungon väriPunainen
Metallinen
Sisätilat
Verhoilu
Istuimet
Ovet

Moottori & Vaihteisto Moottori & Vaihteisto


PolttoaineDiesel
Virta230kW / 313hv
Moottorin kapasiteetti
PäästötEuro 6
VaihteistoAutomaattinen
vaihteet
Huolto
Takuu

Asetukset Asetukset


ABSABS
IlmastointiIlmastointi
Automaattinen ilmastointiAutomaattinen ilmastointi
Turvatyynyn kuljettajaTurvatyynyn kuljettaja
Turvatyynyn matkustajaTurvatyynyn matkustaja
HälytysjärjestelmäHälytysjärjestelmä
BluetoothBluetooth
CD-soitinCD-soitin
KeskuslukitusKeskuslukitus
VakionopeudensäädinVakionopeudensäädin
Digitaalinen ohjaamoDigitaalinen ohjaamo
Sähköiset sivupeilitSähköiset sivupeilit
SähköikkunatSähköikkunat
ESPESP
KäynnistyksenestoKäynnistyksenesto
AjotietokoneAjotietokone

Kuvaus Kuvaus


Lederausstattung Klimaanlage/-automatik Voll-LED-Scheinwerfer Sportsitze/-paket Antiblockiersystem Einparkhilfe Navigationssystem Multifunktionslenkrad Metalliclackierung Lichtsensor Scheckheftgepflegt Allradantrieb Sitzheizung Tempomat Bluetooth Start-Stop Automatik Regensensor
Autoland Bautzen
An der Hummel 5A
02625 Bautzen DE
Puhelin: 0359153343185
www.autoland.de
Ota yhteyttä myyjään Ota yhteyttä myyjään

Audi A6 - Arvostelut

Arvostelut
- 5 / 1 Arvostelut
Lisää arvostelu
- Arvioi - 0

Ostin Audi A6: n, kun uuden A6 -sukupolven myynnin alku julkistettiin Saksassa. Odotti kolme kuukautta tilauksen jälkeen näyttelytilaan. Seurauksena sain kaiken mitä halusin. 2 litran bensiinimoottori, neliveto, 245 hevosta konepellin alla. Voin sanoa, että auto on erinomainen dynamiikassa, käsittelyssä ja mukavuudessa. Polttoaineenkulutus on alhainen moottoritiellä, jossa on täysi kuorma "mukavuus" -tilassa, keskimäärin 7 litraa / 100 km. Sisällä kaikki on tyylikäs, esteettisesti houkutteleva, teknologisesti edistyksellinen ja erittäin mukava. Tyytyväinen jousitus, ei kova, erittäin pehmeä ja mukava. Toinen plus on automaattivaihteisto, joka toimii hyvin varovasti ja ei todellakaan tunne vaihdetta ollenkaan. Ohjauspyörä on erittäin helppoa aloittaessaan ja nopeudella, miellyttävän raskas kädessä, mutta ei herkkä, mutta ei terävä, niin että nautit ajamisesta. Audi A6 dynaaminen ja itsevarma, erittäin vakaa suurilla nopeuksilla. Se alkaa täydellisesti paikasta kaikissa pyörillä, ei ole ollenkaan liukua. No, kadun jäljityksellä ei ole ongelmia, se ajaa vain kiskoihin, ilman epäonnistumisia tai ongelmia. Emme tietenkään puhu erittelyistä, epäonnistumisista. Ajoi 14 000, ei oireita.
---
Ich habe einen Audi A6 gekauft, als der Verkaufsstart der neuen A6-Generation in Deutschland bekannt gegeben wurde. Nach der Bestellung im Showroom drei Monate gewartet. Als Ergebnis habe ich alles bekommen, was ich wollte. 2-Liter-Benzinmotor, Allradantrieb, 245 Pferde unter der Haube. Ich kann sagen, dass das Auto in Dynamik, Handling und Komfort ausgezeichnet ist. Der Kraftstoffverbrauch ist gering, auf der Autobahn mit Volllast im „Komfort“ -Modus durchschnittlich 7 Liter pro 100 km. Innen ist alles schick, ästhetisch ansprechend, technologisch fortschrittlich und sehr komfortabel. Zufriedene Federung, nicht hart, sehr weich und bequem. Ein weiterer Pluspunkt ist das Automatikgetriebe, das sehr sanft arbeitet und tatsächlich den Gangwechsel überhaupt nicht spürt. Das Lenkrad liegt beim Anfahren sehr leicht und bei Tempo angenehm schwer in der Hand, feinfühlig aber nicht scharf, so dass man Freude am Fahren hat. Audi A6 dynamisch und souverän, dabei sehr stabil bei hohen Geschwindigkeiten. Es startet perfekt von einem Platz auf Allradantrieb, es gibt überhaupt keinen Schlupf. Nun, auf der Straße gibt es keine Probleme mit der Spurtreue, es fährt sich einfach wie auf Schienen, ohne Ausfälle oder Probleme. Natürlich sprechen wir überhaupt nicht von Pannen, Ausfällen. Fuhr 14.000, keine Beschwerden.