Käytämme evästeitä sisällön ja mainosten personointiin ja liikennemme analysointiin. Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö

Toyota Auris Touring Sports 1,8 Hybrid Active / Vakkari / Lohkolämmitin / P-Kamera / Kaistavahti /


17.590 € jaa
Rakentaminen  1/2017 Vuosi, Station 1 Aiemmat omistajat
Kilometrimäärä  110.000 km, Käytetty Hybridi
Virta  73 kW / 99 hv Automaattinen

ABS Ilmastointi Automaattinen ilmastointi Turvatyynyn kuljettaja Turvatyynyn matkustaja Hälytysjärjestelmä Bluetooth CD-soitin
Kamux Espoo logo

Kamux Espoo

Jälleenmyyjä, kaikki autot
Riihitontuntie 10, Espoo FI

Yleistä Yleistä


MerkkiToyota
MalliAuris
LuokkaKäytetty
Rakentaminen1.2017
Kilometrimäärä110,000
Aiemmat omistajat1
Alv Omavastuu
Alkuperä

Runko Runko


RunkoStation
AjoEdessä
Rungon väriMuu
Metallinen
Sisätilat
VerhoiluKangas
Istuimet
Ovet

Moottori & Vaihteisto Moottori & Vaihteisto


PolttoaineHybridi
Virta73kW / 99hv
Moottorin kapasiteetti1798 CC
PäästötEuro 6
VaihteistoAutomaattinen
vaihteet
Huolto
Takuu

Asetukset Asetukset


ABSABS
IlmastointiIlmastointi
Automaattinen ilmastointiAutomaattinen ilmastointi
Turvatyynyn kuljettajaTurvatyynyn kuljettaja
Turvatyynyn matkustajaTurvatyynyn matkustaja
HälytysjärjestelmäHälytysjärjestelmä
BluetoothBluetooth
CD-soitinCD-soitin
KeskuslukitusKeskuslukitus
VakionopeudensäädinVakionopeudensäädin
Digitaalinen ohjaamoDigitaalinen ohjaamo
Sähköiset sivupeilitSähköiset sivupeilit
SähköikkunatSähköikkunat
ESPESP
KäynnistyksenestoKäynnistyksenesto
AjotietokoneAjotietokone

Muu Toyota Auris Autot

Kamux Espoo - Muu Autot

Kamux Espoo
Riihitontuntie 10
02200 Espoo FI
Puhelin: +358 10 7785501
www.kamux.fi
Ota yhteyttä myyjään Ota yhteyttä myyjään

Toyota Auris - Arvostelut

Arvostelut
- 5 / 1 Arvostelut
Lisää arvostelu
- Arvioi - 0

Hyvää iltapäivää. Ajan Toyota Auria vain 3 kuukautta. Edellinen auto oli Toyota Avensis. Ero on tietysti hyvin havaittavissa. Auto on pienempi ja myös matkatavaroiden tila. Keskimääräinen kulutus on 4,5/100 km. Pidin todella automaattisesta kiihdytinruudusta. Auto on erittäin monipuolinen: Tallenna hitaasti ekologisessa tilassa, säästä polttoainetta ja nauti hiljaisesta ajosta. Kilpailijaksi muuttua tehotilassa auto alkaa hyvin ja pitää nopeutta hyvin, muuten polttoaineenkulutus ei suju hyvin. Jarrut ovat hienoja, muutaman kerran minun piti jarruttaa kovaa, ongelmia ei ollut. Samanaikaisesti älä unohda, että osa energiasta viedään takaisin akkuun jokaiselle jarrulle. Multimedia - Ennen kaikkea kiitosta, korkeat ja matalat taajuudet ovat erinomaisia. Niin erittäin tyytyväinen toistaiseksi.
---
Goedemiddag. Ik rijd met Toyota Auris slechts 3 maanden. De vorige auto was Toyota Avensis. Het verschil is natuurlijk erg merkbaar. De auto is kleiner en de bagageruimte ook. Gemiddeld verbruik is 4,5/100 km. De automatische versnellinksbak beviel me erg goed. De auto is zeer veelzijdig: in de ECO modus rijd je langzaam, bespaar je brandstof en geniet je van een rustige rit. In de POWER modus transformeer je in een racer, de auto start goed en houdt de snelheid goed vast, trouwens, het benzineverbruik loopt niet behoorlijk op. De remmen zijn geweldig, een paar keer moest ik hard remmen, er waren geen problemen. Vergeet tegelijkertijd niet dat bij elk remmen een deel van de energie wordt teruggevoerd naar de accu. Multimedia - boven alle lof, hoge en lage frequenties zijn uitstekend. Dus voorlopig zeer tevreden.