Ostin Renault Traficin pitkään pohjaan, 1,6 biturbo, 145 hv. Kiihdytysdynamiikka ylitti kaikki odotukseni, kun otetaan huomioon auton kunnollinen massa ja vain 1,6 moottorin kapasiteetti, niin tämä on vain erittäin kiihtyvyys! Valtatiellä nopeudella 100 km / h polttoaineenkulutus on vain 5 litraa. Mökissä kaikki on erittäin halvalla valmistettu, muovin laatu on huono.
Etujousitus ei ole kovin hyvä, kaikki on hienoa puristuksessa, mutta pääset pieneen reikään ja iskunvaimentimen aukon hyökkääjä laukaistaan, se murtuu usein pieniin reikiin. Plussat: Erittäin rapea ja luotettava moottori, auton alhainen hinta, tilava rahtiosasto, alhainen polttoaineenkulutus, korkea maavara. Suosittelen tätä autoa niille, jotka eivät välitä sisäosien laadun puutteista, mutta tärkeämpää on luotettavuus, alhaiset ylläpitokustannukset ja auton alhainen hinta. En yleensä valitettavasti sitä, mitä ostin.
---
I bought a Renault Trafic in a long base, 1.6 biturbo, 145 hp. The acceleration dynamics exceeded all my expectations, given the decent mass of the car and the engine capacity of only 1.6, then this is just super acceleration! On the highway at a speed of 100 km / h, fuel consumption is only 5 liters. In the cabin, of course, everything is very cheaply made, the quality of the plastic is poor.
The front suspension is not very good, everything is fine in compression, but you get into a small hole and the shock absorber opening striker is triggered, it often breaks in small holes. Pros: very frisky and reliable engine, low price of the car, roomy cargo compartment, low fuel consumption, high ground clearance. I recommend this car for those who do not care about flaws in the quality of interior parts, but more important is reliability, low maintenance costs and the low price of the car. In general, I do not regret what I bought.