Käytämme evästeitä sisällön ja mainosten personointiin ja liikennemme analysointiin. Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö

BMW X1 F48 xDrive25e A Charged Edition M Sport * HUD / LED / Harman&Kardon* - BPS vaihtoautotakuu 24 kk

37.900 € jaa
Vuosi Runko Aiemmat omistajat  1/2021 Vuosi, Maastoauto 1 Aiemmat omistajat
Kilometrimäärä undefined Polttoaine  77.000 km, Käytetty Hybridi
Moottori Virta Vaihteisto  162 kW / 221 hv Automaattinen

ABS Ilmastointi Automaattinen ilmastointi Turvatyynyn kuljettaja Turvatyynyn matkustaja Hälytysjärjestelmä Bluetooth CD-soitin
Autokeskus logo

Autokeskus

Jälleenmyyjä, kaikki Autot
Hatanpään Valtatie 44, Tampere FI

Yleistä Yleistä


MerkkiBMW
MalliX1
LuokkaKäytetty
Vuosi1.2021
Kilometrimäärä77,000
Aiemmat omistajat1
Alv OmavastuuEi
Alkuperä

Runko Runko


RunkoMaastoauto
Ajo4x4
Rungon väriSininen
Maalityyppi
Sisätilat
VerhoiluKangas
Istuimet
Ovet

Moottori & Vaihteisto Moottori & Vaihteisto


PolttoaineHybridi
Virta162 kW / 221 hv
Moottorin kapasiteetti1499 CC
PäästötEuro 6
VaihteistoAutomaattinen
vaihteet
HuoltoEi
Takuu

Asetukset Asetukset

ABSABS
IlmastointiIlmastointi
Automaattinen ilmastointiAutomaattinen ilmastointi
Turvatyynyn kuljettajaTurvatyynyn kuljettaja
Turvatyynyn matkustajaTurvatyynyn matkustaja
HälytysjärjestelmäHälytysjärjestelmä
BluetoothBluetooth
CD-soitinCD-soitin
KeskuslukitusKeskuslukitus
VakionopeudensäädinVakionopeudensäädin
Digitaalinen ohjaamoDigitaalinen ohjaamo
Sähköiset sivupeilitSähköiset sivupeilit
SähköikkunatSähköikkunat
ESPESP
KäynnistyksenestoKäynnistyksenesto
AjotietokoneAjotietokone

Autokeskus - Muu Autot

Autokeskus
Hatanpään Valtatie 44
33900 Tampere Suomi
Puhelin: +358 20 506510
www.autokeskus.fi
Ota yhteyttä myyjään Ota yhteyttä myyjään

BMW X1 - Arvostelut

Arvostelut
- 4 / 1 Arvostelut
Lisää arvostelu

undefined
---
Машина очень хорошо управляется, но не в колеях. В городе зимой расход дизеля по лютым пробкам — 9,8 л. Очень удобен спортивный руль. Место водителя комфортно (рост 180, вес 83) — запаса регулировок ещё на 10 см. Щиток приборов лаконичный и информативный. Единственная эргономическая недоработка — спрятанная кнопка обогрева руля, не видно индикации включения. 8-ступенчатый автомат работает безукоризненно. Мотор шикарно тянет и радует приятным рокотом