Käytämme evästeitä sisällön ja mainosten personointiin ja liikennemme analysointiin. Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö

Porsche 718 Spyder Arvostelu: Avaa yläpuolinen jännitys

Porsche 718 Spyder

Porsche 718 Spyder on Porschen kilpa-perinnön todellinen ruumiillistuma, joka tarjoaa innostavan ajokokemuksen maantielain paketissa. Vuonna 2019 osana 718 Boxster and Cayman -perhettä esitelty Spyder on muunneltava urheiluauto, jossa yhdistyvät raiteille suuntautuneen kilpa-ajajan kevyt ketteryys ja Porsche-maantieauton hienostunut suunnittelu.
Muotoilu ja tyyli: Porsche 718 Spyderissä on silmiinpistävä ja tarkoituksenmukainen muotoilu, joka erottaa sen vakiomalleista 718. Sen erottuvin piirre on käsikäyttöinen kangaskatto, joka on osoitus Porschen klassisesta Spyder-perinteestä. Spyderin aggressiivinen etupaneeli, muotoillut sivut ja tyylikäs takaosa näkyvällä kaksikumpuisella kansilla kunnioittavat sen kilpa-perintöä. Ohjaamon sisällä 718 Spyder huokuu kuljettajakeskeistä tunnelmaa. Sisustus on minimalistinen, ja siinä on korkealaatuiset materiaalit, hyvin vahvistetut urheiluistuimet ja puhdas, siisti kojelauta. Vaikka siinä on säilytetty monia tuttuja Porsche-elementtejä, kuten monitoimiohjauspyörä ja infotainment-järjestelmä, Spyder keskittyy edelleen ajokokemukseen.
Suorituskyky ja käsittely: Porsche 718 Spyderin sydän on vapaasti hengittävä 4,0 litran litteä kuusimoottori, joka tuottaa noin 414 hevosvoimaa. Tämä moottorivalinta on merkittävä, sillä se eroaa muista 718-malleista löytyvistä turboahdetuista nelimoottorisista, mikä korostaa puhtaampaa ajokokemusta. 718 Spyderin suorituskyky on aivan poikkeuksellinen. Se kiihtyy nollasta sataan reilussa neljässä sekunnissa ja saavuttaa noin 300 km/h huippunopeuden. Moottori tuottaa selkäpiitä kihelmöivän ääniraidan, joka korostaa auton raakaa ja sisäistä luonnetta. Käsittely on 718 Spyderin erityinen kohokohta. Keskimoottorin sijoittelun, tarkan ohjauksen ja hienosäädetyn jousituksen ansiosta auto tarjoaa huomattavaa ketteryyttä ja tasapainoa. Se tuntuu istutetulta mutkissa, ja manuaalivaihteisto, joka on harvinaisuus nykyaikaisissa urheiluautoissa, mahdollistaa kuljettajan suuremman sitoutumisen.
Tekniikka ja ominaisuudet: Vaikka 718 Spyder on ensisijaisesti suunniteltu ajopuristeille, se sisältää silti olennaista tekniikkaa ja ominaisuuksia. Porschen infotainment-järjestelmä tarjoaa liitettävyyden, navigoinnin ja älypuhelimen integroinnin. On kuitenkin selvää, että painopiste on ajamisessa, eikä tekniikka jätä kokemusta varjoon.
Avoin ajokokemus: Spyderin käsikäyttöinen kangaskatto on yksi sen ainutlaatuisista ominaisuuksista. Se on helppokäyttöinen, ja se tarjoaa avoimen autoilun iloa napin painalluksella. Kun katto on alhaalla, kuljettaja on enemmän yhteydessä ympäristöön ja jännittävään moottoriin, mikä tekee ajokokemuksesta entistä mukaansatempaavamman.
Keräily ja rajoitettu tuotanto: Porsche 718 Spyderiä valmistetaan rajoitettu määrä, mikä lisää sen haluttavuutta keräilijöiden ja harrastajien keskuudessa. Rajoitettu saatavuus lisää sen ainutlaatuisuutta ja potentiaalia arvon nousemiseen ajan myötä.
Johtopäätös: Porsche 718 Spyder on viskeraalinen, kuljettajakeskeinen urheiluauto, joka kunnioittaa Porschen kilpa-perintöä ja tarjoaa samalla poikkeuksellisen ajokokemuksen. Se on ajoneuvo, joka nauttii yksinkertaisuudesta ja korostaa puhdasta ajamisen iloa huipputeknisten laitteiden yli. Vapaasti hengittävällä moottorilla, tarkalla käsittelyllä ja ajattomalla muotoilullaan 718 Spyder vangitsee klassisen urheiluauton olemuksen modernissa ja innostavassa paketissa.


eXus Dev 8.9.2023
Porschen pääkonttori Zuffenhausenissa, lähellä Stuttgartia Saksassa

Porsche: Tarkkaa suorituskykyä ja ajatonta eleganssia

Porsche logo

Porsche AG on saksalainen urheiluautojen, katumaastureiden ja porrasperävaunujen valmistaja, jonka Ferdinand Porsche perusti vuonna 1931. Pääkonttori sijaitsee Zuffenhausenissa lähellä Stuttgartia. Vuodesta 2009 lähtien yritys on ollut Volkswagenin omistuksessa. ... Porsche Artikkeli


Porsche 718 Spyder - Arvostelut

Arvostelut
- 0 / 0 Arvostelut
Lisää arvostelu
- Arvioi - 0