Käytämme evästeitä sisällön ja mainosten personointiin ja liikennemme analysointiin. Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö

Land Rover Range Rover Evoque 2.0 TD4 150 Automaat 4WD + GPS + Panoram + Xenon


27.995 € jaa
Rakentaminen  5/2018 Vuosi, Muu
Kilometrimäärä  73.211 km, Käytetty Diesel
Virta  110 kW / 150 hv Automaattinen

ABS Ilmastointi Automaattinen ilmastointi Turvatyynyn kuljettaja Turvatyynyn matkustaja Hälytysjärjestelmä Bluetooth CD-soitin
Dex logo

Dex

Jälleenmyyjä, kaikki autot
Bruggesteenweg 283, Hooglede BE

Yleistä Yleistä


MerkkiLand Rover
MalliRange Rover Evoque
LuokkaKäytetty
Rakentaminen5.2018
Kilometrimäärä73,211
Aiemmat omistajat
Alv Omavastuu
Alkuperä

Runko Runko


RunkoMuu
Ajo
Rungon väriMusta
MetallinenKyllä
SisätilatMusta
VerhoiluKangas
Istuimet5
Ovet4/5

Moottori & Vaihteisto Moottori & Vaihteisto


PolttoaineDiesel
Virta110kW / 150hv
Moottorin kapasiteetti1999 CC
PäästötEuro 6
VaihteistoAutomaattinen
vaihteet
Huolto
Takuu

Asetukset Asetukset


ABSABS
IlmastointiIlmastointi
Automaattinen ilmastointiAutomaattinen ilmastointi
Turvatyynyn kuljettajaTurvatyynyn kuljettaja
Turvatyynyn matkustajaTurvatyynyn matkustaja
HälytysjärjestelmäHälytysjärjestelmä
BluetoothBluetooth
CD-soitinCD-soitin
KeskuslukitusKeskuslukitus
VakionopeudensäädinVakionopeudensäädin
Digitaalinen ohjaamoDigitaalinen ohjaamo
Sähköiset sivupeilitSähköiset sivupeilit
SähköikkunatSähköikkunat
ESPESP
KäynnistyksenestoKäynnistyksenesto
AjotietokoneAjotietokone

Kuvaus Kuvaus


Showroom: Hooglede (HQ)
Dex
Bruggesteenweg 283
8830 Hooglede BE
Puhelin: 051260105
www.dex.be
Ota yhteyttä myyjään Ota yhteyttä myyjään

Land Rover Range Rover Evoque - Arvostelut

Arvostelut
- 5 / 1 Arvostelut
Lisää arvostelu
- Arvioi - 0

Ostin uuden Range Rover Evoquen tunnustetulta jälleenmyyjältä, dieselmoottorilla 150 hevosvoimaa ei maksa korkeita veroja. Auto on erittäin mukava, kaivo ja nopeuskuopat kulkevat erittäin pehmeästi, jopa suurella nopeudella. Otin sen erityisesti 18 vanteella, jotta jousitus voisi olla vastoin ja oli oikeassa, auto ajaa erittäin pehmeästi. Moottorin dynamiikka riittää tarttumaan moottoritiellä kuorma -autoihin ilman ongelmia. Siellä oli bensiinin turbo -autoja, joissa oli 200 hevosvoimaa, mutta tämä dieselmoottori kulkee objektiivisesti paremmin. Vaihdelaatikon kanssa 9 vaihdetta on virheetön, se siirtyy erittäin sujuvasti. Klassinen automaattinen ZF - Luotettavuus ja käytettävyys. Polttoaineenkulutus on hyvin pieni, etäisyys on 1000 km ja enemmän. Ohjaus on erittäin pehmeä. Mukavuus sisällä on erinomainen, monet näytöt ja kamerat. Näytöiden taso ja laatu on parempi kuin Lexuksen. Multimedia toimii siististi ja virhe -vapaa. Verrattuna edelliseen kehon varianttiin, uusi Range Rover Evoque on parempi, mukavampi ja siinä on enemmän sisätilaa. Matkatavaratila on riittävän suuri, ei suurin, mutta melko suuri. Takarivillä on paljon enemmän tilaa, mutta älä unohda, että auto on luokassaan pienin. En yleensä valitettavasti valintaa.
---
Heb mijne nieuw Range Rover Evoque gekocht bij een erkende dealer, met dieselmotor 150 pk om geen hoge belastingen te betalen. De auto is super comfortabel, putten en verkeersdrempels passeren heel zacht, zelfs bij hoge snelheid. Ik nam het specifiek op 18 velgen zodat de ophanging kon tegen te putten en had gelijk, de wagen rijd zeer zacht. De motordynamiek is voldoende om vrachtwagens op de snelweg zonder problemen in te halen. Er waren benzine turbo auto's met 200 pk, maar deze dieselmotor rijdt objectief gezien beter. Versnellingsbak met 9 versnellingen is feilloos, schakelt zeer soepel. Klassieke automatische ZF - betrouwbaarheid en bruikbaarheid. Het brandstofverbruik is erg klein, de actieradius met een volle tank van 1000 km en meer. De besturing is superzacht. Het comfort binnen is uitstekend, veel monitoren en camera's. Het niveau en de kwaliteit van de monitoren is beter dan die van Lexus. Multimedia werkt netjes en foutloos. Vergeleken met de vorige carrosserievariant is de nieuwe Range Rover Evoque beter, comfortabeler en heeft hij meer binnenruimte. De bagageruimte is groot genoeg, niet de grootste maar vrij groot. Op de achterste rij is veel meer ruimte, maar vergeet toch niet dat de auto de kleinste in zijn klasse is. In algemeen heb ik helemaal geen spijt van de keuze.