Kuusi kuukautta on kulunut siitä, kun BMW X4 oli perheen laivastossa. Siten toisen sukupolven, musta, vapaa korkeus 20 cm: n korkeaan lattiaan, joka on yksinkertainen kahden litran turbo -moottori 249 hv: lla. Jopa 100 km kiihtyy 6,3 s. Bensiinin kulutus on taloudellinen: vain 7,8 litraa 100 km: llä.
Ensimmäinen vaikutelma hytistä, ikään kuin se olisi urheiluautossa. Tätä käy ilmi sivutuki, takaosan urheiluprofiili ja tyynyn pituus. Ärsyttävä hetki, jolloin kaikilla säädöillä ei ole sähkökäyttöä. Esimerkiksi auton tyynyn pituus sopii manuaalisesti. Ohjauspyörä on myös mekaaninen, mutta sen vaikutuksen säde, kuten istuimet, on erittäin leveä. Lasku BMW X4: lle on korkea. Tyytyväinen sisäpinta: Kaikki on pehmeää ja miellyttävää koskettaa.
Kuudennen sukupolven multimediajärjestelmä. Sitä hallitaan paitsi tavanomaisen ohjaussauvan kanssa, myös koskettaa kosketusnäyttöä. Keskuskonsolissa on monia avaimia ja nuppeja, mutta löysin sen tarkoituksen nopeasti.
Mittaan 183 cm ja kuitenkin tunnen oloni mukavaksi autossa, päälle on tilaa. Se on mukava myös matkustajille takana. Se ei ole huono laskugeometria, varmuuskopion taustakulma on säätänyt, keskimääräinen käsinoja, jossa on parin pidike, vain lyhyt tyyny ei ole nautinto.
Tavaratila on tilava - 525 litraa. Organisaatiosi on myös miellyttävä, siellä on laukkuja laukkuille, osasto, joka on erotettu verkolla, taustavalo. Subkampuksessa on järjestäjä, ja juuri alla on rummut. Korvaavaa ei ole. Olen talvella aktiivisen virkistyksen fani, joten minulle on tärkeää, että toisen rivin istuin voidaan taittaa suoraan matkatavarastosta luomaan paikko suksien ja muiden välineiden kuljettamiseen. Tila on tässä tapauksessa yli 1400 litraa.
---
Han pasado seis meses desde que el BMW X4 estuvo en nuestra flota familiar. Así, la segunda generación, color negro, altura libre al suelo alta de 20 cm, un simple motor turbo de dos litros con 249 hp. Hasta 100 km acelera en 6,3 s. El consumo de gasolina es económico: solo 7,8 litros cada 100 km.
La primera impresión del habitáculo, como si estuviera en un deportivo. Esto se evidencia por el soporte lateral, y el perfil deportivo de la espalda, y la longitud de la almohada. Molesto el momento en que no todos los ajustes tienen un accionamiento eléctrico. Por ejemplo, la longitud de la almohada en el automóvil se ajusta manualmente. El volante también es mecánico, pero su radio de acción, al igual que los asientos, es muy amplio. Aterrizar en el BMW X4 es alto. Satisfecho con el acabado interior: todo es suave y agradable al tacto.
Sistema multimedia de sexta generación. Se controla no solo con el joystick habitual, sino también tocando la pantalla táctil. Hay muchas teclas y perillas en la consola central, pero descubrí su propósito rápidamente.
Mido 183 cm y, sin embargo, me siento cómodo en el automóvil, hay espacio para la cabeza. También será cómodo para los pasajeros en la parte trasera. No es una mala geometría de aterrizaje, hay un ajuste del ángulo de inclinación del respaldo, un reposabrazos central con un par de portavasos, solo una almohada corta no es del agrado.
El maletero es espacioso - 525 litros. Su organización también es agradable, hay ganchos para bolsas, un compartimento separado por una malla, una luz de fondo. En el subcampo se encuentra el organizador, y justo debajo está la batería. No hay repuesto. Soy un fanático de la recreación activa en invierno, por lo que es importante para mí que el asiento de la segunda fila se pueda plegar directamente desde el compartimiento de equipajes para crear un lugar para llevar esquís y otros equipos. El volumen en este caso es de más de 1400 litros.