Käytämme evästeitä sisällön ja mainosten personointiin ja liikennemme analysointiin. Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö

Audi TT Arvostelu: Vapauttaa urheilullinen eleganssi ja jännittävä suorituskyky

Audi TT

Audi TT on Audin valmistama tyylikäs ja urheilullinen kaksiovinen coupe, joka on ollut autoilun harrastajien suosittu valinta julkaisustaan vuonna 1998 lähtien. Audi TT -konseptiauto esiteltiin ensimmäisen kerran vuoden 1995 Frankfurtin autonäyttelyssä ja on saanut nimensä NSU TT, joka puolestaan on saanut nimensä NSU:n menestyksekkäästä moottoriurheiluperinteestä Brittiläisellä Mansaarella TT - Tourist Trophy. Vuosien varrella TT on kehittynyt yhdeksi Audin tunnistetuimmista malleista, joka tunnetaan tyylikkäästä suunnittelustaan, korkeasta suorituskyvystään ja edistyksellisistä teknologiaominaisuuksistaan.
Ulkopuoli: Audi TT:n ulkokuori on välittömästi tunnistettavissa, ja sen tyylikkäät ja aerodynaamiset linjat kulkevat saumattomasti edestä taakse. Autolle erottuva pyöristetty kattolinja ja levenevät pyöränkaapit antavat sille urheilullisen ja urheilullisen ilmeen, kun taas yksirunkoinen säleikkö ja terävät ajovalot lisäävät ripauksen aggressiivisuutta. TT:n ulkomuoto on osoitus Audin sitoutumisesta muodon ja toiminnan yhdistämiseen.
Sisustus: TT:n sisustus on yhtä vaikuttava, moderni ja minimalistinen muotoilu, joka on sekä tyylikäs että toimiva. Istuimet ovat mukavia ja tukevia, ja kuljettajan istuin on sijoitettu täydellisesti mukaansatempaavaan ajokokemukseen. Kojelauta ja keskikonsoli ovat hyvin suunniteltuja, ja niissä on suuri infotainment-näyttö, joka ohjaa monia auton toimintoja, mukaan lukien äänentoistojärjestelmä, ilmastointi ja navigointi.
Moottorit ja suorituskyky: Audi TT on saatavana useilla moottorivaihtoehdoilla, mukaan lukien bensiini- ja dieselmoottorit, joiden tilavuus on 1,8–2,5 litraa. Tehokkain moottorivaihtoehto on 2,5-litrainen TFSI-bensiinimoottori, joka tuottaa 394 hevosvoimaa, jolloin auto kiihtyy 0-100 km:iin vain 3,6 sekunnissa. TT:n ajo on ketterää ja reagoivaa, mikä johtuu osittain sen vakiona olevasta nelivetojärjestelmästä, joka tarjoaa erinomaisen pidon ja ajettavuuden.
Tekniikka: TT on täynnä edistyksellisiä teknisiä ominaisuuksia, mukaan lukien Audin Virtual Cockpit, täysin digitaalinen mittaristo, joka näyttää kaikki olennaiset ajotiedot. Autossa on myös edistynyt infotainment-järjestelmä, jossa on suuri kosketusnäyttö, äänentunnistus sekä Apple CarPlay- ja Android Auto -yhteensopivuus. Muita teknisiä ominaisuuksia ovat Bang & Olufsen -äänijärjestelmä ja joukko kuljettajaa avustavia ominaisuuksia, kuten mukautuva vakionopeussäädin ja kaistavahti.
Turvallisuus: TT:ssä on joukko turvaominaisuuksia, mukaan lukien automaattinen hätäjarrutus, kuolleen kulman valvonta ja takaristikkoliikenteen varoitus. Autossa on myös joukko edistyneitä kuljettajaa avustavia ominaisuuksia, kuten mukautuva vakionopeussäädin ja kaistavahti.
Johtopäätös: Audi TT on tyylikäs ja urheilullinen kaksiovinen coupe, jossa yhdistyvät korkea suorituskyky, edistynyt tekniikka ja tyylikäs muotoilu.


eXus Dev 24.5.2023
Merkki Audi

Audi: Tinkimätöntä luksusta ja suorituskykyä

Audi logo

Audi AG on saksalainen autoyhtiö, joka on osa Volkswagen Group-yritystä, tuottaa autoja Audi -tuotemerkin alla. Pääkonttori sijaitsee Ingolstadt, Saksa. Motto on Vorsprung Durch Technik - Edistyminen tekniikan kautta. ... Audi Artikkeli


Audi TT - Arvostelut

Arvostelut
- 5 / 1 Arvostelut
Lisää arvostelu
- Arvioi - 0

Valitsin saksalaisen urheiluauton BMW 2 -sarjan ja Audi TT: n väliin. Mercedes-Benz Clk ei ottanut huomioon, koska sitä ei ole päivitetty pitkään. BMW 2 -sarja näytti minusta liian yksinkertaiselta suunnittelun kannalta. Nyt kaikilla BMW: llä on niin yllättävä muotoilu ja tämä malli vakiomuodossa on hyvin yksinkertainen. Pidin Audista enemmän. Ensinnäkin suunnittelun takia. Tämä perheen siluetti tekee Audi TT: stä tunnistettavan ajoneuvon. Autolla on hyvä korin aerodynamiikka, matala painopiste. Viimeinen päivitys juontaa juurensa kolme vuotta sitten. Hän muutti myös moottoreita. Nyt hänen tilavuutensa on vain 2 litraa. Mutta voima voi olla 180 hevosta tai 310. Päätin, jos otat sen, enemmän. Tällaisen auton dynamiikka on vaikuttava. Kiihtyvyys ei ole tässä nopein, mutta käsittely on yläosassa. Voit ajaa radalla ja pitää hauskaa. Mökissä kaikki on yksinkertaista. Viimeistelymateriaalit yhdistetään, mutta kaikki tehdään tummilla väreillä. Kyllä, käytännöllinen, mutta pimeässä voit painaa väärää painiketta. Istuimet ovat myös erittäin alhaiset. Lasku on myös alhainen. Katso streamissa kaikkia muita tienkäyttäjiä alhaalta ylöspäin. Nyt käytännöllisyyden vuoksi. Tämä on urheilullinen auto, joten tavaratila on hyvin pieni. Vain 305 litraa. Tämä tilavuus riittää vain laittamaan laukut sinne tekemisen jälkeen. Ja radalla matkustamiseen voit laittaa sinne vain kypärän. Sillä on myös erittäin matala maankorkeus. Kaikki reunat on kiertävä. Se on myös talvella epämiellyttävää, etenkin kun ajetaan pihalla. Kaiken kaikkiaan Audi TT RS on premium -saksalainen urheiluauto, jota on hauska ajaa, mutta puuttuu käytännöllisyys.
---
Ho scelto un'auto sportiva tedesca tra la BMW serie 2 e l'Audi TT. Mercedes-Benz CLK non ha preso in considerazione, poiché non è stato aggiornato per molto tempo. La BMW Serie 2 mi è sembrata troppo semplice in termini di design. Ora tutte le BMW hanno un design così sorprendente e questo modello nella forma standard è molto semplice. Mi è piaciuta di più l'Audi. Prima di tutto, a causa del design. Questa silhouette familiare rende l'Audi TT un veicolo riconoscibile. L'auto ha una buona aerodinamica della carrozzeria, baricentro basso. L'ultimo aggiornamento risale a tre anni fa. Ha anche cambiato i motori. Ora il suo volume è di soli 2 litri. Ma la potenza può essere di 180 cavalli o 310. Ho deciso, se lo prendi, di più. La dinamica di un'auto del genere è impressionante. L'accelerazione non è la più veloce qui, ma la maneggevolezza è al top. Puoi guidare in pista e divertirti molto. In cabina, tutto è semplice. I materiali di finitura sono combinati, ma tutto è fatto con colori scuri. Sì, pratico, ma al buio puoi premere il pulsante sbagliato. Anche i sedili sono molto bassi. Anche l'atterraggio, rispettivamente, è basso. Nello stream, guardi tutti gli altri utenti della strada dal basso verso l'alto. Ora per praticità. Questa è un'auto sportiva, quindi il bagagliaio qui è molto piccolo. Solo 305 litri. Questo volume è sufficiente solo per mettere le borse lì dopo essere andato a fare la spesa. E per i viaggi in pista, puoi solo mettere un casco lì. Ha anche un'altezza da terra molto bassa. Tutti i cordoli devono essere aggirati. È anche scomodo in inverno, soprattutto quando si guida in cortile. Tutto sommato, l'Audi TT RS è un'auto sportiva tedesca premium che è divertente da guidare ma manca di praticità.