Käytämme evästeitä sisällön ja mainosten personointiin ja liikennemme analysointiin. Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö

Audi TT Roadster 1.8 TFSI Pro Line S


17.900 € jaa
Rakentaminen  1/2011 Vuosi, Porraspera 1 Aiemmat omistajat
Kilometrimäärä  138.227 km, Käytetty Bensiini
Virta  118 kW / 161 hv Manuaalinen

ABS Ilmastointi Automaattinen ilmastointi Turvatyynyn kuljettaja Turvatyynyn matkustaja Hälytysjärjestelmä Bluetooth CD-soitin
Auto Kijzers logo

Auto Kijzers

Jälleenmyyjä, kaikki autot
Sleutelbloemstraat 29, Apeldoorn NL

Yleistä Yleistä


MerkkiAudi
MalliTT
LuokkaKäytetty
Rakentaminen1.2011
Kilometrimäärä138,227
Aiemmat omistajat1
Alv Omavastuu
Alkuperä

Runko Runko


RunkoPorraspera
Ajo
Rungon väriMuu
Metallinen
Sisätilat
Verhoilu
Istuimet
Ovet

Moottori & Vaihteisto Moottori & Vaihteisto


PolttoaineBensiini
Virta118kW / 161hv
Moottorin kapasiteetti
PäästötEuro 6
VaihteistoManuaalinen
vaihteet
Huolto
Takuu

Asetukset Asetukset


ABSABS
IlmastointiIlmastointi
Automaattinen ilmastointiAutomaattinen ilmastointi
Turvatyynyn kuljettajaTurvatyynyn kuljettaja
Turvatyynyn matkustajaTurvatyynyn matkustaja
HälytysjärjestelmäHälytysjärjestelmä
BluetoothBluetooth
CD-soitinCD-soitin
KeskuslukitusKeskuslukitus
VakionopeudensäädinVakionopeudensäädin
Digitaalinen ohjaamoDigitaalinen ohjaamo
Sähköiset sivupeilitSähköiset sivupeilit
SähköikkunatSähköikkunat
ESPESP
KäynnistyksenestoKäynnistyksenesto
AjotietokoneAjotietokone
Auto Kijzers
Sleutelbloemstraat 29
7322 AJ Apeldoorn NL
Puhelin: +31(055)3574370
www.autokijzers.nl
Ota yhteyttä myyjään Ota yhteyttä myyjään

Audi TT - Arvostelut

Arvostelut
- 5 / 1 Arvostelut
Lisää arvostelu
- Arvioi - 0

Valitsin saksalaisen urheiluauton BMW 2 -sarjan ja Audi TT: n väliin. Mercedes-Benz Clk ei ottanut huomioon, koska sitä ei ole päivitetty pitkään. BMW 2 -sarja näytti minusta liian yksinkertaiselta suunnittelun kannalta. Nyt kaikilla BMW: llä on niin yllättävä muotoilu ja tämä malli vakiomuodossa on hyvin yksinkertainen. Pidin Audista enemmän. Ensinnäkin suunnittelun takia. Tämä perheen siluetti tekee Audi TT: stä tunnistettavan ajoneuvon. Autolla on hyvä korin aerodynamiikka, matala painopiste. Viimeinen päivitys juontaa juurensa kolme vuotta sitten. Hän muutti myös moottoreita. Nyt hänen tilavuutensa on vain 2 litraa. Mutta voima voi olla 180 hevosta tai 310. Päätin, jos otat sen, enemmän. Tällaisen auton dynamiikka on vaikuttava. Kiihtyvyys ei ole tässä nopein, mutta käsittely on yläosassa. Voit ajaa radalla ja pitää hauskaa. Mökissä kaikki on yksinkertaista. Viimeistelymateriaalit yhdistetään, mutta kaikki tehdään tummilla väreillä. Kyllä, käytännöllinen, mutta pimeässä voit painaa väärää painiketta. Istuimet ovat myös erittäin alhaiset. Lasku on myös alhainen. Katso streamissa kaikkia muita tienkäyttäjiä alhaalta ylöspäin. Nyt käytännöllisyyden vuoksi. Tämä on urheilullinen auto, joten tavaratila on hyvin pieni. Vain 305 litraa. Tämä tilavuus riittää vain laittamaan laukut sinne tekemisen jälkeen. Ja radalla matkustamiseen voit laittaa sinne vain kypärän. Sillä on myös erittäin matala maankorkeus. Kaikki reunat on kiertävä. Se on myös talvella epämiellyttävää, etenkin kun ajetaan pihalla. Kaiken kaikkiaan Audi TT RS on premium -saksalainen urheiluauto, jota on hauska ajaa, mutta puuttuu käytännöllisyys.
---
Ho scelto un'auto sportiva tedesca tra la BMW serie 2 e l'Audi TT. Mercedes-Benz CLK non ha preso in considerazione, poiché non è stato aggiornato per molto tempo. La BMW Serie 2 mi è sembrata troppo semplice in termini di design. Ora tutte le BMW hanno un design così sorprendente e questo modello nella forma standard è molto semplice. Mi è piaciuta di più l'Audi. Prima di tutto, a causa del design. Questa silhouette familiare rende l'Audi TT un veicolo riconoscibile. L'auto ha una buona aerodinamica della carrozzeria, baricentro basso. L'ultimo aggiornamento risale a tre anni fa. Ha anche cambiato i motori. Ora il suo volume è di soli 2 litri. Ma la potenza può essere di 180 cavalli o 310. Ho deciso, se lo prendi, di più. La dinamica di un'auto del genere è impressionante. L'accelerazione non è la più veloce qui, ma la maneggevolezza è al top. Puoi guidare in pista e divertirti molto. In cabina, tutto è semplice. I materiali di finitura sono combinati, ma tutto è fatto con colori scuri. Sì, pratico, ma al buio puoi premere il pulsante sbagliato. Anche i sedili sono molto bassi. Anche l'atterraggio, rispettivamente, è basso. Nello stream, guardi tutti gli altri utenti della strada dal basso verso l'alto. Ora per praticità. Questa è un'auto sportiva, quindi il bagagliaio qui è molto piccolo. Solo 305 litri. Questo volume è sufficiente solo per mettere le borse lì dopo essere andato a fare la spesa. E per i viaggi in pista, puoi solo mettere un casco lì. Ha anche un'altezza da terra molto bassa. Tutti i cordoli devono essere aggirati. È anche scomodo in inverno, soprattutto quando si guida in cortile. Tutto sommato, l'Audi TT RS è un'auto sportiva tedesca premium che è divertente da guidare ma manca di praticità.