Käytämme evästeitä sisällön ja mainosten personointiin ja liikennemme analysointiin. Tietosuojakäytäntö Evästekäytäntö

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI quattro Pro Line


13.900 € jaa
Rakentaminen  1/2009 Vuosi, Porraspera 1 Aiemmat omistajat
Kilometrimäärä  226.031 km, Käytetty Bensiini
Virta  155 kW / 211 hv Automaattinen

ABS Ilmastointi Automaattinen ilmastointi Turvatyynyn kuljettaja Turvatyynyn matkustaja Hälytysjärjestelmä Bluetooth CD-soitin
Auto Kijzers logo

Auto Kijzers

Jälleenmyyjä, kaikki autot
Sleutelbloemstraat 29, Apeldoorn NL

Yleistä Yleistä


MerkkiAudi
MalliA4
LuokkaKäytetty
Rakentaminen1.2009
Kilometrimäärä226,031
Aiemmat omistajat1
Alv Omavastuu
Alkuperä

Runko Runko


RunkoPorraspera
Ajo
Rungon väriMuu
Metallinen
Sisätilat
Verhoilu
Istuimet
Ovet

Moottori & Vaihteisto Moottori & Vaihteisto


PolttoaineBensiini
Virta155kW / 211hv
Moottorin kapasiteetti
PäästötEuro 6
VaihteistoAutomaattinen
vaihteet
Huolto
Takuu

Asetukset Asetukset


ABSABS
IlmastointiIlmastointi
Automaattinen ilmastointiAutomaattinen ilmastointi
Turvatyynyn kuljettajaTurvatyynyn kuljettaja
Turvatyynyn matkustajaTurvatyynyn matkustaja
HälytysjärjestelmäHälytysjärjestelmä
BluetoothBluetooth
CD-soitinCD-soitin
KeskuslukitusKeskuslukitus
VakionopeudensäädinVakionopeudensäädin
Digitaalinen ohjaamoDigitaalinen ohjaamo
Sähköiset sivupeilitSähköiset sivupeilit
SähköikkunatSähköikkunat
ESPESP
KäynnistyksenestoKäynnistyksenesto
AjotietokoneAjotietokone
Auto Kijzers
Sleutelbloemstraat 29
7322 AJ Apeldoorn NL
Puhelin: +31(055)3574370
www.autokijzers.nl
Ota yhteyttä myyjään Ota yhteyttä myyjään

Audi A4 - Arvostelut

Arvostelut
- 4.5 / 4 Arvostelut
Lisää arvostelu
- Arvioi - 0

Auto, joka ostettiin yhdeltä omistajalta, joka osti auton PL: ssä. Mittarilukema ostaessaan 118 km, tällä hetkellä 150 km. Tässä moottoriversiossa en suosittele. Aloitin A4: n mäen Krakovan takana Katowicea kohti maalien takana 137 km/h ja päädyin 137: stä huolimatta kaasupolkimesta, joka oli painettu vastustuskykyyn. Onneksi auto ostettiin heti muutoksen aikomuksella, 2,0 TDI -moottorin versio halvin ja paljon yksinkertaisesti ja halvalla muokattavissa edullisella sarjaturbiinilla 177 hv: n versiosta ja sirusta (valitettavasti muutos tulee kytkimeen joko vahvistettu tai vahvistettu tai Sachs -suorituskyky, koska sarjasuoja dioi toimenpiteen jälkeen). Loput alla kuvatulla moottorilla. Nolla epäonnistuminen. Yleensä, kun kyse on moottoriversiosta, suosittelen S4 B8: ta (3,0 TFSI suoraa ja halpaa muokattua nopeudella 440-460 HP :) Uskomattoman muokattavissa oleva auto. Voit lisätä kaiken elektroniikasta Quattroon hinnoilla paljon alhaisempi kuin esimerkiksi BMW. Huolimatta huomattavasta voimanpäivityksestä, ei ongelmia.
---
Auto kupione od 1 właściciela, który kupił auto w Pl. Przebieg przy zakupie 118k km, obecnie 150k km. W tej wersji silnikowej nie polecam. Górkę na A4 za Krakowem w stronę Katowic zaraz za bramkami zacząłem od 137 km/h i skończyłem na 137 mimo wciśniętego pedału gazu do oporu. Na szczęście auto kupione od razu z zamiarem modyfikacji, wersja silnikowa 2.0 TDI najtańsza a znacznie prosto i tanio modyfikowalna niedrogą seryjną turbiną z wersji 177 KM i chipem (niestety do modyfikacji dochodzi sprzęgło albo wzmacniane albo z sachs performance ponieważ seryjne ślizga się po zabiegu). Reszta o silniku opisana poniżej. Zero awarii. Generalnie jeżeli chodzi o wersję silnikową to polecam S4 B8 (3.0 Tfsi prosto i tanio modyfikowalne na 440-460 KM :) Niesamowicie modyfikowalne auto. Można dołożyć wszystko od elektroniki po quattro w cenach o wiele niższych niż np. BMW. Mimo znacznego upgrade'u mocy zero problemów.
Tehtävänä oli ostaa uusi keskisuuren sedan/nostopala jopa 2 miljoonaa ruplaa. Valitsin Camrystä, Kia Optima, Audi A4, Octavia. Valitsin A4. Laadun tunne on suurempi. Materiaalit ovat parempia ja tuntuvia ja visuaalisesti. Ja hän ajaa jotenkin enemmän kerättyjä. Kolmas BMW -sarja pitää siitä edelleen, mutta sukupolven muutoksen myötä hinta oli erittäin jäljellä. Valinta on edelleen tyytyväinen, etenkin moottoritien menot. Tarkkailemme, kuinka hän näyttää itsemme talvella.
---
Задача была купить новый среднеразмерный седан/лифтбек до 2 млн рублей. Выбирал из Камри, Киа Оптима, Ауди А4, Октавия. Выбрал А4. Ощущение качества в ней больше. Материалы лучше и тактильно и визуально. И едет как-то собраннее. 3 серия БМВ ещё нравится, но со сменой поколения цена сильно ушла за 2. Выбором пока доволен, особенно расходом по трассе. Будем наблюдать как зимой себя покажет.
Bottom line, A4 on nyt aivan liian pieni tarpeilleni. Otti A6: n ratsastaa. Olennon mukavuus ja tonnia kiihtyvyyttä jopa 45 moottorin kanssa. Tämä koko tämän kokoisen auton tavaratila on myös pieni ja sattuu olemaan täsmälleen 2000 A4: n kooltaan 13,7 kuutiometriä. Päätti pidättää ostokset nyt.
---
Bottom line, the A4 is now way too small for my needs. Took an A6 for a ride. Creature comfort and tons of acceleration even with the 45 engine. This trunk for this size car is also small and happens to be exactly the size of my 2000 A4!!, 13.7 cubic feet. Decided to hold off on purchase for now.
Ostin vuoden 2021 Audi A4 Quattro S -linjan päivittäisille työmatkalle. Se on melko ylellinen, ratsastus on sujuvaa, urheilullista, ja jokainen tämän auton asema tuntuu erityiseltä. Se on suuri arvo ja tarjoaa täydellisen Audi -kokemuksen tehokkaasti kokoisessa urheilusedanissa. Kaikissa nopeusrajoituksissa tämä on tarpeeksi voimaa ja suorituskykyä päivittäiseen ajamiseen. Rakasta autoa!
---
I purchased 2021 Audi A4 Quattro S Line for daily commutes. It’s quite luxurious, ride is smooth, it’s sporty, and every drive in this car feels special. It’s a great value and offers the full Audi experience in an efficiently sized sports sedan. For all the speed limits, this is enough power and performance for daily driving. Love the car!